Rekrutacja

TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNO – KWALIFIKACYJNEGO:

  1. Składanie wniosków o przyjęcie do Bursy: od dnia 10 maja do dnia 30 sierpnia.
  2. Dodatkowa rekrutacja w przypadku wolnych miejsc: do dnia 30 sierpnia.
  3. Informację o przyjęciu wychowanka do Bursy można uzyskać osobiście w sekretariacie Bursy w godz. 8.00 – 14.00 lub pod numerem telefonu: 81 534 89 20: od dnia 1 lipca.
  4. Potwierdzenie zamieszkania w Bursie: do dnia 20 sierpnia.
  5. Ostateczna lista przyjętych do Bursy na dany rok szkolny dostępna będzie w sekretariacie Bursy oraz zostanie opublikowana na stronie internetowej placówki: po dniu 10 lipca.
  6. Składanie dokumentacji związanej z przyjęciem wychowanków do Bursy: do dnia 20 sierpnia. Dokumentacja do pobrania w sekretariacie Bursy.
  7. Wychowankowie kontynuujący naukę, którzy w poprzednim roku szkolnym mieszkali w Bursie składają podania o przyjęcie do Bursy na nowy rok szkolny do wychowawców grup w terminie do dnia 10 czerwca.

Wnioski o przyjęcie do Bursy na rok szkolny 2021/2022 prosimy składać osobiście w sekretariacie Bursy – od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 14.00

Regulamin przyjęć do BSA

Wniosek o przyjęcie do Bursy na rok szkolny 2021/2022

Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij