Rekrutacja

TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNO – KWALIFIKACYJNEGO:

  1. Składanie podań o przyjęcie do Bursy: od 10 maja do 30 sierpnia.
  2. Wychowankowie kontynuujący naukę, którzy w poprzednim roku szkolnym mieszkali w BSA składają podania o przyjęcie do Bursy na nowy rok szkolny do wychowawców grup w terminie do 20 czerwca.
  3. Dodatkowa rekrutacja w przypadku wolnych miejsc: do 30 sierpnia.
  4. Publikacja list przyjętych wychowanków na dany rok szkolny: ok. 5 lipca.
  5. Potwierdzenie zamieszkania w Bursie: do 16 lipca.
  6. Składanie wniosków rodziców (opiekunów prawnych) wychowanków przyjętych do Bursy: do 20 sierpnia. Wnioski do pobrania dostępne są w sekretariacie Bursy.

​     Regulamin przyjęć wychowanków do BSA w Lublinie 

Google+FacebookTwitterYoutube
Copyright © Bursa Szkół Artystycznych w Lublinie 2018.
Projekt i wykonanie - Freeline
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij